Kom og vær med d. 1. maj, når Struer går sammen for en verden uden sclerose.

I Struer står YOU GO-koordinator Edle i spidsen, og hun har stablet et fantastisk arrangement på benene til jer.

Om ruten:

Vi mødes på P-pladsen ved Struer havn kl. 14.

Scleroseforeningen Nordvestjyllands onsdagscafe i Struer har valgt at gå fra P-pladsen ved Struer Havn over Holstebrovej og følge hjertestien rundt. Det er en af de smukkeste ruter med gode udsigter. Ruten er med asfalt, og der er bænke undervejs. Hvis 5 km. er for langt anbefales en tur rundt på havneområdet for at nyde de smukke gamle træbåde og brobuerne.

På vej tilbage til til havnen går vi ind på aktivitetscentret hvor der kan købes kaffe/te og kage. Beløbet går til forskning i sclerose.

Tilmelding

Tilmeldingen til dette YOU GO event koster 100 kr. som går til forskning i sclerose.

Startpakke

Udover din tilmelding, har du også mulighed for at tilkøbe en startpakke, som indeholder en mulepose, drikkedunk, nøglesnor og snørebånd til 100 kr. + fragt.

Vælger du at tilkøbe muleposen, så bliver denne sendt direkte hjem til dig. Du kan senest købe startpakken 10 dage før eventet, så vi kan nå at sende den hjem til dig.