Lokalafdelingsudvalget

Lokalafdelingsudvalgets formål er inden for rammerne af hovedbestyrelsens retningslinjer og bevillinger i samarbejde med sekretariatet og lokalafdelingerne.

Lokalafdelingsudvalget består af tre valgte medlemmer, fem regionsvalgte, en ungerepræsentant samt 2 udpeget medlemmer.

Fokus områder for lokalafdelingsudvalget

• Arbejder med alle de netværksaktiviteter, der henvender sig til vore medlemmer, det være sig lokalafdelingerne, regionale temadage, møder for nye medlemmer, kurser, camps, rejser etc. Udvalget har fokus på at disse aktiviteter hele tiden udvikler sig, så vi altid er på forkant med de forventninger vores medlemmer har.
  • Udvalget har naturligt stor fokus på lokalafdelingerne og understøtter dem i deres arbejde, både inden for netværksaktiviteter med også inden for event og indsamlingsområdet.
  • Udvalget er i høj grad bindeleddet mellem foreningen og det lokale arbejde og er derfor også arrangører af både regionsmøder og formandsmøde hvor de frivillige mødes på tværs af lokalafdelinger og møder foreningen.
  • Udvikling af frivillige og frivilligbegrebet i foreningen er også et område for udvalget. Udvalget uddanner / udvikler foreningens frivillige samt laver retningslinjer for området.

Formand:

Jens Holst

Valgte medlemmer:

Jan Deebmann

Jane Hein

Regionsvalgte medlemmer:

Region Hovedstaden - Kenneth Bjerregaard

Region Sjælland - Vibeke Koch

Region Nord - Lenette Hein

Region Midt - Eddie Sørensen

Region Syd - Karen Gehrt

Udpegede medlemmer: (2 personer)

Henrik Bang

Leif Balle

Udpeget ungerepræsentant:

Trine Stenmann Olsen

Udvalgssekretær:

Mikael Freund

Valg til lokalafdelingsudvalget

Lokalafdelingsudvalget bestå af 9- 11 personer, der vælges for 2 år af gangen.