Næsten 10.000 kr. til Scleroseforeningen

Byttepengeindsamlingen i butikkerne i Vejen kommune gav 9.981kr. øremærket til forskning i sygdommen. Scleroseforeningens lokalafdeling Vejen har nu tømt de indsamlingsbøsser, der i tre måneder har stået i butikker rundt omkring i Vejen kommune. - Vi er glade for at kunne holde niveauet fra sidste år, siger formanden for lokalafdelingen Mie Thorlak, Vejen og fortsætter: - vi har nemlig brug for hver en krone, der er puttet i scleroseforeningens bøsser, for pengene går ubeskåret til den forskning, der er så vigtig for at få yderligere viden om sclerosen og medvirke til at gøre livet lettere med sygdommen. Så tak til alle, der har puttet penge i bøsserne, og til de butikker, der har haft dem stående. - Vi håber desuden at kunne samle flere penge ind til forskningen søndag den 9. september, for der har scleroseforeningen fået tilladelse til en husstandsindsamling. Så tag godt imod, når vi banker på, slutter formanden.