Bliv samarbejdspartner

Jeres virksomhed kan få øget omtale og synlighed ved at blive samarbejdspartner

Det vigtigste for os er, at vores samarbejdspartnere indgår i et samarbejde, der passer til deres behov. Som samarbejdspartner kan I derfor vælge at bruge os som en sparringspartner, eller I kan vælge at bruge os til at gå i tæt dialog om udvikling af samarbejdsmuligheder.

8 gode grunde til at blive samarbejdspartner

• I får mulighed for at blive eksponeret i vores medlemsblad og blive set af vores 60.000 medlemmer, der modtager bladet hver måned.
  • I får mulighed for at blive eksponeret på vores velbesøgte sponsor-hjemmeside og på vores sociale medier.
  • I får mulighed for at styrke sammenholdet internt i virksomheden ved at være fælles om en god sag som kampen mod sclerose
  • I får mulighed for at få del i vores gode medierelationer, som kan fortælle om jeres virksomhed og det gode samarbejde, I har indgået med Scleroseforeningen.
  • Jeres virksomhed kan få god omtale, hvis I f.eks. deltager i vores events, vores kampagner, eller hvis I  sælger produkter til fordel for scleroseforskning.
  • I er fradragsberettigede, når I støtter Scleroseforeningen Læs mere om fradragsreglerne her.
  • I er med til at skabe opmærksomhed omkring sclerose og de udfordringer, som mennesker med sygdommen oplever.
  • I er med til at støtte forskning og nye behandlingsmuligheder, og I er med til at give mennesker med sclerose gratis adgang til psykologer og socialrådgivere.

Få indblik i 5 former for samarbejde

• Produktsamarbejder: Det er for eksempel salg af kys-kager og kys- læbepomader til fordel for forskning i sclerose. Ønsker I er lignende samarbejde? Sammen finder vi et produkt, der passer til jeres virksomhed.
  • Deltagelse i vores Kys Sclerose Farvel kampagne: Kampagnen har hvert år tilknyttet en række af kendte danskere som ambassadører. Ambassadørerne bidrager til at sprede kampagnens budskab. Det er en kampagne, der er aktiv hele året med ekstra fokus i januar og maj- Jeres virksomhed får derfor omtale og opmærksomhed hele året rundt!
  • Deltagelse i Cykelnerven: Det er Danmarks hårdeste velgørenhedsevent, hvor I cykler de tre hårdeste bjergetaper i Tour de France. Det er en oplevelse, der i den grad styrker samarbejdet mellem ansatte og/eller leverandører.
  • Deltagelse i MS Bike Challenge: MS Bike Challenge er gratis, og det er Danmarks længste cykelløb. Det er en fysisk udfordring udover det sædvanlige, og det et godt alternativ til den mere traditionelle teambuilding- Samtidig får jeres virksomhed fed opmærksomhed.
  • Produktsponsorater: Som produktsponsor kan jeres virksomhed støtte os med vigtige ressourcer - Det giver jer samtidig synlighed og positiv omtale.

Som I kan se, er der fine fordele ved at blive samarbejdspartner med Scleroseforeningen - Vi håber på at kunne byde jer velkommen!