Støt os med arv og testamente

Hvad skal du tænke på, hvis du vil betænke Scleroseforeningen i dit testamente.

Grafik af et menneske der stiger op gennem en sky

Vores hovedformål er at støtte danskere med sclerose og lette vilkårene for dem, der har sygdommen inde på livet. Arbejdet bygger på værdierne åbenhed, samspil, kvalitet, handling og håb.

Scleroseforeningen er en privat sygdomsbekæmpende forening, der som sit hovedformål har at støtte danskere med sygdommen sclerose og lette vilkårene for de mange danske familier, der har sygdommen inde på livet. Det gør Scleroseforeningen ved at yde konkret støtte til mennesker med sclerose i form af f.eks social- og psykologrådgivning, ved at støtte dansk scleroseforskning økonomisk og ved at informere om sclerose.

• At sygdommen og dens følgevirkninger udryddes
  • At sikre mennesker med sclerose og deres pårørende de bedst mulige livsvilkår og et optimalt socialt sikkerhedsnet
  • Har du egne børn?

• Har du stedbørn?