Hvem er sponsorerer på Rap om Kap

Vi kan ikke arrangere Rap om Kap uden vores sponsorer og samarbejdspartnere. Du kan nedenfor se, hvem der støtter op om Rap om Kap på landsplan.

Gislev logo

Gislev Rejser er et af Danmarks største rejsebureauer. Vi har 68 års erfaring og masser af gode tilbud til dig. Vi har 78 forskellige flyrejser og 81 spændende busrejser, du kan vælge mellem. Alle vores rejser gennemføres i komfortable 4- eller 5-stjernede busser og med anerkendte flyselskaber. Vi har altid en dansk rejseleder med hele vejen. Vælg Gislev - så er du i godt selskab. Program på telefon 6229 1210 eller www.gislev-rejser.dk

Falck logo

Falck kan du møde ved dette års Rap om Kap arrangementer, hvor de hjælper med at få ænderne i vandet, evt. sætter dem i bevægelse og får dem samlet op igen. Assistance, Healthcare, Redning med Safety Services udgør tilsammen Falcks forretning. Alle Falcks aktiviteter er rettet mod at forebygge ulykker og sygdom, at yde assistance i katastrofe-, ulykkes- og nødsituationer og at hjælpe mennesker med at videreføre livet efter sygdom eller ulykke. Læs mere på www. falck.dk

rema 1000 logo

REMA 1000 er én af Danmarks hurtigst voksende discountsuccesser. Vi har et bredt sortiment med masser af kendte mærker samt gode hverdagsvarer med REMA 1000s eget mærke. Alt sammen til lave discountpriser. REMA 1000 har gennem flere år bl.a. engageret sig i kampen mod madspild, vi satser meget på økologi og bæredygtighed, vi støtter en lang række sportsarrangementer for børn og unge og er bidragydere til organisationer som f.eks. Kræftens Bekæmpelse, Røde Kors og Scleroseforeningen. Læs mere på www.rema1000.dk

hjem-is logo

Hjem-IS Danmark A/S er en danskejet virksomhed, som har eksisteret siden 1976. Vi har omkring 100 biler, der servicerer hele landet både sommer og vinter. På vores Hjem-IS biler sælger vi lækre flødeis, Frisko produkter, limonadeis, is uden tilsat laktose- og glutenfri is. Derudover har vi lækre stenovnsbagte pizzaer samt de lækreste madbrød og foccaciaer med fyld. Se vores hjemmeside www.hjem-is.dk og bliv inspireret.