Kys Sclerose Farvel

Kys Sclerose Farvel er vores kampagne for egenindsamling og forskellige fundraisingevents hele året rundt. Læs mere om kampagnen, og hvordan du kan være med her.

Kys Sclerose Farvel er kendetegnet ved det iøjnefaldende lysegrønne kys logo, som pryder materialer til indsamlinger og events. Med Kys Sclerose Farvel kæmper vi imod sclerosen gennem fundraisingevents og ved opfordring til, at du kan starte din egen indsamling til fordel for den vigtige forskning i sclerose.

Vi kysser sclerose farvel hele året rundt

De forskellige fundraisingevents foregår flere steder i landet på flere tidspunkter i løbet af året, og du har dermed rig mulighed for at være med til at kysse sclerose farvel.

Vil du selv have mulighed for at bestemme hvornår, og hvordan du vil samle ind til forskning i sclerose, kan du starte din egen indsamling. I Kys Sclerose Farvel er det i høj grad dig, som starter din egen indsamling, der er med til at bære Kys Sclerose Farvel fremad.

Du kan starte din indsamling hele året rundt, og du kan samle ind med alt fra at sælge armbøjninger, tabte kilo eller kvittede smøger til at sælge hjemmelavede armbånd eller kager. Du kan dermed bruge en Kys Sclerose Farvel egenindsamling til både at samle ind til forskning i sclerose og  motivere dig selv til at nå dine mål!

Sådan får du stablet din egen personlige indsamling på benene

1. Opret din indsamling på vores indsamlingsside
  2. Spred budskabet og aktiver din familie, venner og kollegaer for at få din indsamling til at vokse.
  3. Hold liv i din indsamling ved at minde folk om den og ved at sende opfordringer ud, hvor du beder om støtte.
  4. Når din indsamling er slut, skal du huske at takke alle dem, som har støttet dig og doneret penge til din indsamling.

Du kan læse mere om Kys Sclerose Farvel her