Bliv samarbejdspartner

Jeres virksomhed kan få øget omtale og synlighed ved at blive samarbejdspartner

Det vigtigste for os er, at vores samarbejdspartnere indgår i et samarbejde, der passer til deres behov. Som samarbejdspartner kan I derfor vælge at bruge os som en sparringspartner, eller I kan vælge at bruge os til at gå i tæt dialog om udvikling af samarbejdsmuligheder.

8 gode grunde til at blive samarbejdspartner

• I får mulighed for at blive eksponeret i vores medlemsblad og blive set af vores 60.000 medlemmer, der modtager bladet hver måned.
  • I får mulighed for at blive eksponeret på vores velbesøgte sponsor-hjemmeside og på vores profiler på diverse sociale medier – f.eks. på vores Kys Sclerose Farvel Facebook-profil, hvor I kan blive set af profilens 14.000 følgere.
  • I får mulighed for at styrke sammenholdet internt i virksomheden ved at være fælles om en god sag som kampen mod sclerose
  • I får mulighed for at få del i vores gode medierelationer, som kan fortælle om jeres virksomhed og det gode samarbejde, I har indgået med Scleroseforeningen.
  • Jeres virksomhed kan få god omtale, hvis I f.eks. deltager i vores events, vores kampagner, eller hvis I  sælger produkter til fordel for scleroseforskning.
  • I er fradragsberettigede, når I støtter Scleroseforeningen Læs mere om fradragsreglerne her.
  • I er med til at skabe opmærksomhed omkring sclerose og de udfordringer, som mennesker med sygdommen oplever.
  • I er med til at støtte forskning og nye behandlingsmuligheder, og I er med til at give mennesker med sclerose gratis adgang til psykologer og socialrådgivere.

Få indblik i 5 former for samarbejde

• Produktsamarbejder: Det er for eksempel salg af kys-kager og kys- læbepomader til fordel for forskning i sclerose. Ønsker I er lignende samarbejde? Sammen finder vi et produkt, der passer til jeres virksomhed.
  • Deltagelse i vores Kys Sclerose Farvel kampagne: Kampagnen har hvert år tilknyttet en rækkeaf kendte danskere som ambassadører, blandt andet OL-guldvinder Pernille Blume og blogger Cana Buttenschøn. Ambassadørerne bidrager til at sprede kampagnens budskab. Det er en kampagne, der er aktiv hele året med ekstra fokus i januar og maj- Jeres virksomhed får derfor omtale og opmærksomhed hele året rundt!
  • Deltagelse i Cykelnerven: Det er Danmarks hårdeste velgørenhedsevent, hvor I cykler de tre hårdeste bjergetaper i Tour de France. Det er en oplevelse, der i den grad styrker samarbejdet mellem ansatte og/eller leverandører.
  • Deltagelse i MS Bike Challenge: MS Bike Challenge er gratis, og det er Danmarks længste cykelløb. Det er en fysisk udfordring udover det sædvanlige, og det et godt alternativ til den mere traditionelle teambuilding- Samtidig får jeres virksomhed fed opmærksomhed.
  • Produktsponsorater: Som produktsponsor kan jeres virksomhed støtte os med vigtige ressourcer - Det giver jer samtidig synlighed og positiv omtale.

Som I kan se, er der fine fordele ved at blive samarbejdspartner med Scleroseforeningen - Vi håber på at kunne byde jer velkommen!