Bliv erhvervspartner

Jeres virksomhed kan blive erhvervspartner på fire fordelagtige måder

Som Scleroseforeningens erhvervspartner er det vigtigt, at I får et partnerskab, der passer til netop jeres behov som virksomhed - I kan derfor vælge lige præcis den partnerpakke, som I finder passende for jer.

Sådan er i erhvervspartner

Når I vælger at blive vores erhvervspartner, hjælper I mennesker med sclerose og deres pårørende, og I støtter forskning i sclerose verden over. Det gør I samtidig med, at I udviser social ansvarlighed. Jeres partnerskab er derfor i den grad værdsat, og uanset hvilken partnerpakke I vælger, vil I bidrage til kampen mod sclerose. I kan vælge mellem forskellige partnerpakker:

Vælg jeres partnerpakke og få netop jeres ønskede fordele

Priserne på partnerskabspakkerne er per år.

Tabel som viser typer af partnerskaber

I kan også vælge en eventpartner-pakke

Med en eventpartner-pakke vælger I at støtte nogle af vores velgørenhedsevents. Det kan være Cykelnerven eller MS Bike Challenge, hvor I støtter ved at deltage i et af cykelløbene. På den måde sætter I fokus på sclerose og bidrager til forskning i sygdommen.

Læs mere om vores velgørenhedsevents på msbikechallenge2018  og på indsamlingsaktiviteter

Og husk, at I er fradragsberettigede, når I støtter Scleroseforeningen Læs mere om fradragsreglerne her.

Det bidrager I især til som erhvervspartner

• At styrke forskning i sclerose – både i Danmark og i resten af verden.
  • At skabe bedre forhold i hverdagen for mennesker med sclerose.
  • At tilbyde genoptræning og afslappende ophold for mennesker med sclerose.

Vi håber på at kunne byde jer velkommen som erhvervspartner!