Shop

Sølvøreringe på bøjle

Remmert Art & Design har ud fra Scleroseforeningens logo skabt dette sølvsmykke. Øreringene er i massiv sterling sølv (9,25). Selve smykket måler cirka 1,4 cm..
Sættet leveres i elegant sort smykkeæske.

Smykket findes i flere varianter. NY PRIS.

499,00 kr.

Små sølvørestikkere

Remmert Art & Design har ud fra Scleroseforeningens logo skabt dette sølvsmykke. Ørestikkerne er i massiv sterling sølv (9,25). Selve smykket måler cirka 7 mm i diameter.
Sættet leveres i elegant sort smykkeæske.

Se evt. flere sølvsmykker fra Remmert Art & Design.

270,00 kr.

Sølvvedhæng til halskæde

Remmert Art & Design har ud fra Scleroseforeningens logo skabt dette sølvsmykke. Vedhænget er i massiv sterling sølv (9,25). Selve smykket måler cirka 1,4 cm i diameter.
Smykket leveres i elegant sort smykkeæske. OBS! leveres uden kæde!

Sølvsmykket findes i flere varianter.

260,00 kr.

Ørestikkere, sølv med zirkoniasten

Remmert Art & Design har ud fra Scleroseforeningens logo skabt dette sølvsmykke. Ørestikkerne er i massiv sterling sølv (9,25). Selve smykket måler cirka 1,4 cm i diameter og er dekoreret med en zirkoniasten i hver ørestik.
Sættet leveres i elegant sort smykkeæske.

sølvsmykket findes i flere varianter.

550,00 kr.

Dobbelte øreringe

Unikke håndlavede øreringe i hvidt porcelæn.
Alle smykker fra Mette Scherning er håndlavet og er dekoreret på designerens eget værksted. Derfor er hvert sæt unikt. Den forreste porcelænsskive har sort dekoration, den bagerste er helt hvid. Skiverne måler hhv. 10 og 14 mm i diameter. Creolen er af ren sterling sølv og måler 18mm.

Hele overskuddet går til scleroseforskning Mette Scherning, der selv har oplevet en jævnaldrende blive ramt af den meget uforudsigelige sygdom sclerose udtaler: ”Det har været vigtigt for mig at støtte kampen mod en så alvorlig sygdom. Derfor er det oplagt for mig at bidrage med mit håndværk”.

250,00 kr.

Forgyldte dobbelte øreringe med sort porcelæn

Unikke håndlavede dobbelte øreringe.
Håndlavet indfarvet sort porcelæn med hvide dekorationer og forgyldt sterling sølv 925. Vedhæng 12mm og 16mm. Creol 18mm.

Hele overskuddet går til forskning.
Mette Scherning, der selv har oplevet en jævnaldrende blive ramt af den meget uforudsigelige sygdom sclerose udtaler: "Det har været vigtigt for mig at støtte kampen mod en så alvorlig sygdom. Derfor er det oplagt for mig at bidrage med mit håndværk.

275,00 kr.

Knyttet armbånd med sølvlås - sort

Knyttet i faldskærmssnøre i stil med soldierarmbånd. Findes i sort med blank lås i 20 cm.

Smykket findes i flere varianter (eks.: øreringe, vedhæng, læderarmbånd mm).

550,00 kr.

Læderarmbånd med sølvcharm og magnetlås

Lækkert armbånd i 5 mm tyk læder med magnetlås og charm i massiv sterling sølv.
Kan nå 3 gange rundt om håndledet eller evt. bruges om halsen. Fås med enten blank eller oxyderet vedhæng.

Smykket findes i flere varianter (eks. øreringe, vedhæng, manchetknapper mm.)

KLIK FØRST PÅ OVERSKRIFT OG VÆLG VARIANT NEDENFOR.
Udsalgspris:

499,00 kr.

Sølvsmykke på tynd snøre

Remmert Art & Design har ud fra Scleroseforeningens logo skabt dette sølvsmykke. Vedhænget er monteret på en mørkegrøn snøre og er tænkt som halskæde, men kan også anvendes som armbånd. Selve smykket er i massiv sterling sølv (9,25) og måler cirka 1,4 cm i diameter. Snørens længde kan indstilles fra cirka 25 – 50 cm i omkreds.
Smykket leveres i elegant sort smykkeæske.

Sølvsmykket findes i flere varianter (eks. øreringe, armbånd, vedhæng mm.)

KLIK FØRST PÅ OVERSKRIFT OG VÆLG SÅ VARIANT AF SMYKKE PÅ SNØRE NEDENFOR

250,00 kr.

Sølvcharms som vedhæng

Remmert Art & Design har ud fra Scleroseforeningens logo skabt dette sølvsmykke. Vedhænget kan monteres på en smykkeure og tykke læderarmbånd. Selve smykket er i massiv sterling sølv (9,25) og måler ca. 1,4 cm i diameter. Smykket leveres i elegant sort smykkeæske. Smykket findes i flere varianter.

260,00 kr.