Støt os i kampen
for et bedre liv

I kampen mod sclerose, udgør offentlig støtte kun 4% af vores indtægter. Din donation er afgørende!
DKK
I kampen mod sclerose, udgør offentlig støtte kun 4% af vores indtægter. Din donation er afgørende!
DKK
Støt os

RESTANCE OG BETALINGER

Her kan du læse om hvordan du betaler din restance og hvad du gør, hvis du lige har betalt, men systemet stadigvæk siger du er i restance.

"Vi kan se du er i restance med dit medlemsskab." 

Dette betyder at du ikke kan benytte dig af foreningenstilbud og tilmelde dig aktiviteter.
Har du lige betalt din medlemsskab via Giro, bankoverførelse eller MobilePay. Kan du kontakte service, så kan de hjælpe dig med at få registreret betalingen, hvis du gerne vil tilmelde dig en aktivitet.

Har du glemt at betale, kan du forny dit medlemsskab på følgende måder:

  • Bankoverførsel: Reg 4440 Konto 4370210306
  • Girooverførsel: +01 +3000427 (Når du overfører via netbank, skal "+" undlades)
  • MobilePay: 40 11 71 11 - Husk du skal skrive dit navn + medlemsnr. samt restance i "tekst til modtager", F.eks. "Jens Jensen 123456 restance". Da vi ellers ikke kan se hvem betalingen er fra.

Fra du har betalt til din betaling er registreret i systemet, kan der gå op til 10 bankdage.

Ønsker du en hurtigere registrering her, så kontakt service efter du har betalt, så kan de hjælpe dig.

Servicetelefon: 36 46 36 46 Åbent: Man - torsdag 08 - 16 Fredag 08 - 14

Senest opdateret: d. 14 juni 2017