Gå til hovedindhold

People Research søger deltagere til interview for medicinalfirma

22. november 2017
Kort fortalt

People Research gennemfører en undersøgelse blandt sclerosepatienter, og undersøgelsen gennemføres for et medicinalfirma. I undersøgelsen gennemfører de en række interviews med sclerose-patienter omkring deres oplevelse af deres sygdom, og hvordan man kan klæde patienterne bedre på til at håndtere livet med sclerose. 

Undersøgelsen har til formål at afdække, hvordan man optimalt udfærdiger en oplysningskampagne overfor sclerosepatienter. Kampagnen har til formål at motivere patienter til at blive aktive ift. til deres sygdom. Kampagnen skal motivere patienter til at søge vejledning og råd i relation til hvilke muligheder, der findes for at forbedre deres situation og deres livskvalitet og at rådføre sig med deres neurologer vedr. behandlingsstrategier og på hvilke betingelser de skal leve med sclerose. 

Motiverende kampagne

Selve oplysningskampagnen vil være ikke-branded (dvs. ikke omtale nogen medicinalvirksomhed) og vil ikke promovere noget præparat. Den vil udelukkende have en motiverende karakter ift. det at patienterne skal blive aktive ift. deres sygdom og i   partnerskab med deres læge eller andre kompetenceorganer eller kilder såsom patientforeningen aktivt at finde potentielle veje til en forbedret tilværelse. 

Interviewene vil være anonyme. Vil vare 1 time og 15 minutter. Og under interviewet vil den enkelte respondent blive præsenteret for en række forskellige versioner af kampagneforslag for at finde ud af hvilken, der forstås bedst, appellerer bedst og har størst mulighed for at virke motiverende og aktiverende for den enkelte patient. 

Det er et medicinalfirma, der står bag undersøgelsen. 

Sådan deltager du

Send en mail på mail@focusfactory.dk med dit navn og nummer og så kontaktes du for yderligere information. Eller ring på 51880098. De deltagende får 500 kr.  som kompensation for deltagelse i interviewet. Og alle er anonyme.

Kontaktperson: Elisabeth Andersen fra People Research .

 

 

Der er ingen kommentar endnu

Tilføj kommentar

Dit navn

Ren tekst

  • Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
Vær opmærksom på at din kommentar er offentlig.