Støt os i kampen

Støt os
Voksentræf i Dronningens Ferieby
d. 23 september 2010

Den 18-21. november afholdes der for første gang nogensinde træf for ”unge” over 40 år.

For at holde prisen nede er der kun arrangeret fællesspisning lørdag aften, alle andre måltider står man selv for.

Lørdagens program starter 13.30, hvor Scleroseforeningens direktør Mette Bryde Lind, foreningskonsulent Mikael Freund og formanden for netværksudvalget Jan Deenmann er inviteret til en dialog om fremtidens samarbejde. Arrangementet slutter klokken 17, så de fremmødte kan være klar til spisning og dans klokken 18.30. Fælleshuset lukker klokken 02.00.

Der er mulighed for at tjekke ind allerede torsdag d. 18. klokken 15, og man skal være ude af husene søndag d. 21. klokken 10.00.

Pris for hele weekenden er 500 kroner per person, som indbetales på reg.nr. 3103 kontonummer 3103 364 949. Husk at oplyse navn, adresse og medlemsnummer i Scleroseforeningen ved indbetaling. Tilmeldingen er bindende og ingen tilbagebetaling.

Sidste tilmeldingsfrist 15. oktober 2010. Max 100 personer.

Træffet er et frivilligt initiativ og arrangeret af medlemmer i Scleroseforeningen.

Læs mere på Facebook: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=119325674787368