Støt os i kampen

Støt os
Vil du sælge billetter?
d. 12 januar 2010

Intet mindre end 161.800 kroner gav RoseLiv i 2009 til scleroseforskning. Det kan blive endnu mere i 2010 - med din, din gode kollega eller søde nabos hjælp. Meld jer som billetsælgere.

AF Lotte Bach Hansen, journalist

Hvert år arrangerer RoseLiv en stor koncert i Odense Koncerthus. Kendte kunstnere som Kim Sjøgren, Tonny Landy og Michala Petri har tidligere optrådt, og i år har blandt andet Stig Rossen indvilliget i at optræde til velgørenhedskoncerten søndag den 7. marts. Overskuddet fra koncerten går ubeskåret til scleroseforskning.

Styregruppen bag koncerterne har besluttet at sætte alt ind på at få samtlige billetter solgt i år. For en fuldstændig proppet sal vil sende endnu flere penge videre til den vigtige forskning i sclerose.

Styregruppen har fået politiets tilladelse til at sælge billetter på gaderne på Fyn samt til familie og venner én dag op til koncerten. Og det er her, du kommer ind i billedet. For jo flere sælgere, jo flere solgte billetter.

Så kan du trække søndag den 7. februar mellem klokken 10 og 13 ud af kalenderen til at sælge billetter rundt omkring på Fyn, så meld dig til Bodil eller Hans Kurt på 66 17 66 72 / 20 88 80 45 inden den 25. januar. Det bliver hyggeligt og styregruppen kvitterer med en kop kaffe og et rundstykke.

Læs mere om koncerten på www.roseliv.dk