Støt os i kampen

Støt os
Vil du med til Rhodos?
d. 15 juli 2010

Når den danske sommer går på hæld – lad os håbe, det varer længe endnu – er der mulighed for at rejse til sydens sol med Scleroseforeningen. Scleroseforeningens rejse nr. 4 til Rhodos er blevet ramt af afbud, og derfor er der ledige pladser på turen, der har afrejse fra Kastrup d. 19. september med hjemrejse d. 26. september.

Der er mulighed for par eller enlige kvinder, der ikke er blege for at dele værelse med en anden kvinde.

Hotellet er 4-stjernet, og de handicapvenlige lejligheder har god plads på badeværelset og terrasse ud mod poolen. Scleroseforeningen stiller hjælpere til rådighed.

Interesseret? Så kontakt Inge Aarslev på iaa@scleroseforeningen.dk eller direkte telefon 36 13 01 07 for yderligere oplysninger og ansøgningsskema til rejsen. Der er tilmeldingsfrist d. 20 august 2010.