Vi står op for hinanden søndag den 10. september

24. juli 2017

Hvem står du op for? Det er anden gang, at Scleroseforeningen og Gigtforeningen går sammen om en husstandsindsamling, og i år hedder dagen den 10. september. Klaus Høm, direktør i Scleroseforeningen, håber på et stort antal indsamlere.

Thumbnail

Husstandsindsamlingen er meget mere end en indsamling. Det handler ikke kun om penge. Det handler lige så meget om, at vi viser, at vi er en stærk forening, og at vores sag er vigtig at stå op for. Jeg håber derfor, at alle, der er berørt af sclerose, står op for hinanden den 10. september,« siger Scleroseforeningens direktør, Klaus Høm.
Sidste år gik flere tusinde indsamlere fra dør til dør i Region Hovedstaden og Region Midtjylland, og vi håber, at endnu flere vil gøre det samme i år.
For at vi overhovedet kan få lov til at afholde en husstandsindsamling, er det nødvendigt, at vi løfter i flok – at vi står op for hinanden og viser, at vores sag er lige så vigtig som alle andres.
Hele overskuddet fra indsamlingen går til forskning, der kan give mennesker med gigt og scle­rose et længere og bedre liv.
Vil du være med til at gøre en forskel? Så stå op for din mor, far, bror, ven eller andre med gigt eller sclerose!

Tilmeld dig allerede nu på:
vistaaropforhinanden.dk

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.