Ungepanelet klar med fem regionale temamøder: Graviditet, parforhold og sex

3. august 2015
Kom med, når Scleroseforeningens Ungepanel inviterer til 5 Regionale Ungemøder i efteråret med fokus på graviditet, parforhold og sex

Møderne er for dig mellem 19-40 år. Hvis du har en partner, og han/hun har lyst, er I begge velkomne.

Møderne består af tre workshops. Du kan deltage i to af dem, og du vælger hvilke, når du tilmelder dig. Tilmelding og betaling foregår på www.scleroseforeningen.dk/ungemøder

Workshop 1: Graviditet
Ønsker du at blive gravid, eller er du gravid? Tænker du over, hvordan en graviditet påvirkes af din sclerose? Workshoppen handler om graviditeten og de opmærksomhedspunkter, som er vigtige at kende til. Derudover berører vi også fødsel samt barsel.

Workshoppen bliver afholdt af jordemoder Ulla Virkkunen Andrees, som i sit daglige arbejde også samarbejder med Sclerosehospitalet i Ry omkring forskellige projekter.

Workshop 2: Parforhold
Hvad enten du er på vej ind i et parforhold, er godt i gang med et eller har afsluttet et, så er parforhold noget af en bedrift. Hvad betyder det så, når en sygdom som sclerose også er på spil?

På workshoppen vil vi komme ind på, hvad det vil sige at være i et parforhold, især med fokus på, hvad sclerose kan betyde, og hvad man skal være særligt opmærksom på?

Scleroseforeningens psykolog, Vivi Bach, som har stor erfaring med unge og familier både som psykolog og som underviser, leder workshoppen.

Workshop 3: Sex
Hvordan er mænd og kvinder forskellige? Hvordan kan kontrollen slippes, så der bliver plads til mere sjov, glæde og bedre sex? Og hvad betyder selvværd/selvfølelse/selvtillid for en god seksualitet, og hvordan udvikles disse?

Få svaret ved at deltage i workshoppen om sex og seksualitet. Den afholdes af sexolog Else Iseling, som til daglig arbejder ved sexologisk ambulatorium på Sønderborg Sygehus.

Tilmelding og deltagerbetaling

Så længe der er pladser, dog senest 30 dage inden hver møde afholdes. Tilmelding sker efter først-til-mølle princippet. Hvert møde har plads til 30 deltagere.  Beløbet betales i forbindelse med du tilmelder dig via vores webshop. Din tilmelding er først gældende, når du har betalt for din deltagelse.

Vigtigt: I forbindelse med din betaling, skal du i "Kommentarfeltet" skrive, hvilke to workshops, du ønsker at deltage i. Fx. "Workshop 1: Graviditet og Workshop 3: Sex".

OBS: Det er vigtigt, at du har betalt dit medlemskontingent for 2015 (opkræves den 1. februar 2015) for at deltage på de Regionale Ungemøder i efteråret.
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.