Slå et slag for sclerose

19. september 2012
På fredag løber golfturneringen No.8 GolfMatch af stablen. Flere kendte har meldt deres deltagelse til turneringen, der finder sted på Lerdreborg Palace Golf. Der er stadig åbent for tilmeldinger, og overskuddet går ubeskåret til Scleroseforeningen

Af Kitt Kragelund

"Jeg håber, det bliver stort, og at vi kan samle mange penge ind," siger 32-årige Kenneth Fischer, der ejer tøjbutikken No. 8 i Roskilde og er arrangør af golfturneringen med samme navn.

Fredag den 21. september går turneringen i gang. Dagen vil byde på mad fra restaurant Hertadalen, auktion over forskellige tøjprodukter og ikke mindst et slag golf til fordel for Scleroseforeningen.

Golf for alle

"Der kommer en del kendte mennesker. Jeg håber, at vi får endnu flere tilmeldinger end sidste års 120 deltagende," fortæller Kenneth Fischer.

Turneringen er åben for alle interesserede, der ønsker at støtte det private arrangement og få en hyggelig dag. Af de kendte har blandt andre Kim Sjøgren, Kirsten Siggaard og Preben Elkjær meldt deres ankomst.

Kenneth sætter både i vandet

"Jeg er jo forretningsmand, så det falder mig naturligt at sætte både i vandet. Det kræver meget arbejde at få et arrangement som dette op og stå, men det er ikke svært," forklarer butiksejeren om golfturneringen.

Golfturneringen afholdes for andet år i træk. Sidste år gik overskuddet til kræftramte, men i år har Kenneth valgt at donere pengene til Scleroseforeningen. For halvandet år siden fik han diagnosen sclerose.

Vil du også slå et slag for sclerose?

Hvis du har lyst til at deltage i No.8 Golfmatch på fredag, kan du kontakte Kenneth Fischer på telefon 27 57 07 14 eller email no8.roskilde@gmail.com for nærmere information og tilmelding. Arrangementet starter klokken 8 på restaurant Hertadalen. Klokken 9 er der afgang til hullerne, og klokken ca. 14 er der frokost. Efterfølgende vil der være auktion af tøj, og dagen forventes at slutte af cirka 15.30.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.