Sidste frist for indlevering af sangtekster

13. maj 2011
Vil du gerne høre dine egne ord på melodi? Så kan du sende dit bidrag til musikprojektet ind inden den 15. maj
Thumbnail

Allan Binau fra bandet CeoNeo og sanger Tamra Rosanes er sangskriverne under Scleroseforeningens Musikprojekt

Af Mathilde Louise Stenild Brejner

Vil du høre dine egne ord på melodi? Så kan du sende dit bidrag til musikprojektet ind inden den 15. maj.

Velkommen til Tamra Rosanes
Du behøver ikke at være en ørn til at rime, for din tekst kommer under kærlig behandling af professionelle sangskrivere som Allan Binau og seneste nye er, at også Tamra Rosanes melder sig under musikprojektets faner.

Hvad har du på hjerte?
Allan og Tamra vil gerne forme sangen, så den kommer til at handle om, hvordan man finder livsglæde og håb, selvom man har en kronisk sygdom. Du skal altså bare skrive om dine tanker, dine livserfaringer eller om, hvad du håber på i fremtiden. Du bestemmer, hvad du har lyst til at fortælle om, og på den måde er du med til at bestemme, hvad Scleroseforeningens støttesang skal handle om.

Send dit bidrag til: musik@scleroseforeningen.dk

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.