Støt os i kampen

DKK
DKK
Støt os
Sidste chance: MSIF har brug for dine svar
d. 4 april 2011

Brug fem minutter på MSIF's undersøgelse og send den til din arbejdsgiver

Multiple Sclerosis international Federation (MSIF) har valgt igen i år at sætte fokus på ”beskæftigelse” i forbindelse med sclerose og har lanceret en stor undersøgelse, der krydser grænser og forhåbentligt resulterer i en masse svar fra både arbejdsgivere og arbejdstagere i hele verden. Resultaterne skal bruges til World MS Day, 25. maj. Derfor er det vigtigt, at du udfylder undersøgelsen - og samtidig sender den videre til dine bekendte og kontakter.

Spændende overblik

Undersøgelsen har til formål at indsamle viden om, hvilken politik og hvilke faciliteter, der allerede findes (eller ikke findes) til at hjælpe personer sclerose til at blive i arbejde. Spørgsmålene er blevet formuleret ved hjælp af resultaterne af sidste års (2010) undersøgelse af personer med sclerose og deres pårørende (mere end 12.000 mennesker svarede i 2010), og undersøgelsen fokuserer på de områder, respondenterne fortalte, ville hjælpe en person med sclerose til at blive i arbejde.

Arbejdsgiver kan svare

Da de mest interessante data vil komme fra arbejdsgiverne, er det op til alle at henvende sig til og opmuntre lokale, nationale og internationale arbejdsgivere, ledere, direktører og andre til at udfylde undersøgelsen.
Men medarbejdere eller arbejdstagere kan også besvare undersøgelsen og fortælle om de virksomheder og organisationer, de arbejder for. Undersøgelsen er anonym, så respondenter bliver ikke bedt om deres eller virksomhedens navn. Undersøgelsen lukker lige straks og resultaterne vil blive brugt i forbindelse med World MS Day.