Se trailer til filmen "Tro, håb og kærlighed… og en kronisk sygdom"

8. maj 2012
Ny dokumentarfilm giver unikt billede af livet med sclerose, som det opleves af fire kvinder i 2012. I dag er der verdenspremiere på traileren til filmen, der kan ses fra på fredag

Nete skal giftes, Louise finder ud af, at der er bivirkninger ved hendes medicin, Katie, der før var journalist og arbejdsnarkoman, må ændre planer og Sine føler, hun skal være ”verdens bedste mor”, fordi hun skal kompensere for sin kroniske sygdom.
Hvad sker der, når man får stillet diagnosen sclerose?

En spritny dokumentarfilm fra Scleroseforeningen giver svaret – set fra fire kvinder mellem 27 og 31 år.

Se traileren her:

Rørende indblik

Scleroseforeningen har gennem de sidste 3 måneder fulgt fire kvinder mellem 27 og 31 i deres hverdag med sclerose. De har filmet sig selv og er blevet filmet til interviews. Resultatet er et unikt billede af livet som kvinde med sclerose anno 2012 og et rørende indblik i de udfordringer, følelser og drømme, kvinderne lever med.

Filmen har verdenspremiere på fredag d. 11. maj, hvor du kan se den her på hjemmesiden. Du kan samtidig møde de fire kvinder på et specialdesignet temasite. Klik ind på scleroseforeningen.dk/trohaabkaerlighed den 11. maj.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.