Støt os i kampen

Støt os
Se feriebyens nyrenoverede huse
d. 18 februar 2015

Se de flotte nyrenoverede huse, find tilbud og book ferien online på Dronningens Feriebys helt nye hjemmeside

Klik ind på www.dronningensferieby.dk og se den spritnye hjemmeside. Her kan du blandt andet få en smagsprøve på, hvordan et helt nyrenoveret feriehus ser ud, når du får en video-guide i ét af de 44 huse. Du kan også finde gode tilbud og booke din næste ferie eller weekendophold online.

Feriebyens huse er 75 kvadratemeter og har alle egen terrasse med havemøbler, ligesom alle husene er indrettet med badeværelse med bruser og vaskemaskine, fuldt udstyret køkken, Smart TV og gulvvarme. Fire huse har loftslift, og alle har egen parkeringsplads foran huset. Og som et ekstra plus ligger feriebyen midt i naturskønne omgivelser og kun et stenkast fra Grenaa Strand, der er kåret som en af Danmarks allerbedste badestrande.