Støt os i kampen

Støt os
Scor for Scleroseforeningen
d. 30 august 2007

Scleroseforeningen søger frivillige til at hjælpe med at samle penge ind i forbindelse med en SAS-ligakamp mellem FC Nordsjælland og Brøndby.

Af Natasja Engholm, nen@scleroseforeningen.dk

Hvor tit får du chancen for at blive underholdt og aktivt støtte en god sag på samme tid? Nu giver Scleroseforeningen dig chancen for at se en spændende fodboldkamp live, samtidig med at du holder indsamlingsbøssen for sclerosesagen.

I maj 2007 mødes fodboldholdene FC Nordsjælland og Brøndby i en kamp, der ikke kun foregår på græsset. På tribunerne på Farum Park vil der blive samlet ind til fordel for Scleroseforeningens arbejde, og i den forbindelse søger vi frivillige til at hjælpe med indsamlingsarbejdet.

Den frivillige indsamlingstjans kræver ikke meget af dig, da du ikke skal opsøge tilskuerne. Har du blot mod på at bruge et par timer på at stå med indsamlingsbøssen i hånden og sende et venligt smil til de flinke bidragsydere, er det lige dig, vi har brug for. Da vi skal op og ned af tribunerne, er det nødvendigt, at du selv kan komme op og ned af trapper.

Lyder det som noget, du har lyst til at hjælpe til med, kan du skrive en mail til koordinator Merete Møldrup på mmo@scleroseforeningen.dk. Oplys her navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Du vil senere modtage yderligere information om arrangementet.

Den endelig kampdato er endnu ikke endeligt fastlagt, men kampen spilles enten lørdag den 5., søndag den 6. eller mandag den 7. maj. Når du tilmelder dig som frivillig, må du derfor gerne oplyse, hvilke dage du kan. Du må meget gerne reservere mere end en dato.