Så sættes der fokus på progressiv sclerose. Og vi har brug for din hjælp!

2. marts 2017
Deltag i stor undersøgelse om progressiv sclerose.
Thumbnail I Scleroseforeningen ønsker vi at vide mere om livet for mennesker, som har primær og sekundær progressiv sclerose. Denne viden skal vi bruge, så vi kan målrette vores politiske arbejde og medlemstilbud til mennesker med disse sygdomsformer.I samarbejde med analysefirmaet Norstat har vi udarbejdet et spørgeskema, som skal afdække forskellige aspekter af det at leve med en progressiv sclerosesygdom – lige fra oplevelsen af behandlingssystemet og det kommunale system, til de individuelle psykiske og sociale konsekvenser, som sygdommen kan have. Vi håber meget, at du vil deltage i undersøgelsen, så vi kan få sat fokus på progressiv sclerose. Dine svar vil naturligvis blive behandlet helt anonymt. Du må selvfølgelig gerne få hjælp af en pårørende til at besvare spørgeskemaet, hvis det er nødvendigt. Klik HER for at deltage i undersøgelsen. Det tager ca. 15-20 minutter. Har du spørgsmål til undersøgelsen, er du velkommen til at kontakte
Marie Lynning (mly@scleroseforeningen.dk, tlf. 36130110) eller
Lasse Skovgaard (lsk@scleroseforeningen.dk, tlf. 36130108)
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.