Roseliv inviterer til fest igen i år

26. februar 2016
Roseliv velgørenhedskoncert til fordel for Scleroseforeningen sikrer igen en dejlig aften med god musik – det sker søndag den 6.marts kl. 19.30 i Odense Koncerthus.
Thumbnail For 15. gang i træk bliver der i år holdt Roseliv velgørenhedskoncert til fordel for Scleroseforeningen. Med Amin Jensen ved roret er der sikret en fantastisk aften, hvor både Stig Rossen, Lene Siel og Susanne Elmark underholder med dejlig musik. Det sker alt sammen søndag d. 6 marts kl. 19.30. Ved koncerten vil der ikke kun være herligheder til ørerne, men også lidt godt til øjnene. Et hav af kunstnere har doneret værker til Roselivs auktion, og alle værkerne udstilles på koncertaftenen den 6. marts. Efter koncerten kan værkerne købes på Lauritz.com de næste 10 dage frem.  Kunstneren Lydia Weinberg sælger også nogle af sine fine plakater til fordel for Roseliv, og indtil den 5. marts 2016 vil hun ved køb af en plakat til 299,- donerer 200 kroner til Roseliv.   Billetter til koncerten kan købes her.
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.