Støt os i kampen

Støt os
Rixpod: CCSVI fra flere vinkler
d. 29 november 2010

Ny podcast fra Rixpod handler om både CCSVI-opererede og Scleroseforeningens CCSVI-høring

Rix Untidt er nået til nummer 45 i rækken af Podcasts – og denne gang handler den om CCSVI-behandling og -høring, samt – som Rix siger - neurologernes manglende tillid til patienternes erfaringer.

”Denne gang kan du møde Betty, der var i Polen for over et halvt år siden, for at få foretaget CCSVI-indgrebet. Hvordan har hun det i dag, og står forbedringerne mål med forventningerne.

Og så kan du også møde Christian Hag fra MSForum og høre hans og Rix's vurdering af CCSVI-høringen, som blev afholdt af Scleroseforeningen i starten af november. Her får neurologerne en over nakken, for deres arrogante optræden,”, siger Rix, der i podcasten kommer med betragtninger om, hvordan man skaber ny tillid mellem patienter og neurologer.

”Jeg kan godt forstå, at patienter, der føler sig opgivet af neurologerne, får tillid til nogle, der kan gøre noget. Og rent faktisk gør noget for dem. Så jeg har lavet en tjekliste for, hvor kloge vi egentlig synes, neurologerne er. Den kan du blandt meget andet høre i podcasten,” siger han.

Du kan høre podcasten her:

CCSVI-høring - et flop?