Nyt netværk for unge med BPA

6. oktober 2014
Kom og mød andre unge, der har BPA. LOBPA inviterer til netværksdannelse.
Thumbnail LOBPA, er en nonprofit organisation, der er styret af mennesker, som alle har borgerstyret personlig assistance (BPA).  De skaber blandt andet netværk mellem mennesker, som har det tilfælles, at de har en BPA-ordning. Og nu er det blevet tid til et netværk for unge brugere af BPA.  Derfor inviterer LOBPA til det første møde i LOPBA-net ung. Hvis du er mellem 18 og 35 år gammel, har en BPA eller er ved af få en, og er medlem af LOPBA, kan du være med i netværket. Det første møde holdes i Odense den 11. oktober fra kl. 13 til 15.30. På programmet er udover en etablering af netværket og snak om spilleregler, et tema om at få nye hjælpere. LOBPA betaler kørselsudgifter og evt. broafgift, hvis du har lyst til at være med. Hvis du ikke allerede er medlem af LOBPA, kan du melde dig ind her. (Det koster 100 kroner om året.) Meld dig til netværksmødet inden den 6. oktober til Amalie Riis på apr@lobpa.dk.  Læs mere om arrangementet her
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.