Nyt indenfor scleroseforskning

13. december 2011
Et amerikansk panel af eksperter vil i nat diskutere, hvad der sker i fronten af scleroseforskning. Du kan se med på nettet
Thumbnail

Af Louise Wendt Jensen, forskningsformidler

Nu kan du blive opdateret indenfor den nyeste scleroseforskning.
Den amerikanske scleroseforening NMSS (national MS Society) har samlet et hold af eksperter, der i nat vil diskutere, hvilken forskning, der er værd at holde øje med i det nye år, nye behandlingsmetoder, D-vitamin-teori og det nyeste indenfor CCSVI-teorien.

Stil et spørgsmål
Paneldiskussionen finder sted i New York, men bliver transmitteret direkte via webtv.I forbindelse med tilmeldingen er det også muligt at stille et spørgsmål til panelet, der vil forsøge at besvare så mange spørgsmål som muligt.

Kan ses forskudt
Transmissionen foregår mellem kl. 20 og 21 New York-tid, det vil sige mellem kl. 02 og 03 i nat dansk tid. Er du ikke natteravn, bliver der også mulighed for at se transmissionen forskudt. Den amerikanske scleroseforening lover, at både en optagelse og en udskrift af paneldiskussionen hurtigt vil blive gjort tilgængelig på deres hjemmeside.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.