Nye tiltag på hjemmesiden

9. april 2010
Scleroseforeningen.dk har fået nye features. Der er nu kommet aktivitetskalender, nyhedsudklip og et felt til video

Scleroseforeningen.dk er under konstant udvikling. Seneste tiltag er en aktivitetskalender, der samler alle foreningens lokale afdelinger og deres aktiviteter på forsiden. Klikker man under Danmarkskortet, kommer man ind til en kalender, der indeholder lokalafdelingernes aktiviteter to måneder frem. Klikker man på en aktivitet, kommer man til lokalafdelingens egen side med uddybende informationer om aktiviteten.

Et andet nyt tiltag er en såkaldt ”nyhedsrulle”. Her er der udklip fra danske medier, der skriver om sclerose og andre emner med relation til sclerose eller Scleroseforeningen. Nyhedsrullen indeholder daglige opdateringer med korte versioner af nyhederne fra danske medier, og klikker man på en nyhed, linkes man hen til mediets side og nyheden.

Endelig har hjemmesiden fået et nyt felt til video og lyd. Her er der mulighed for at se video, ligesom feltet også i perioder vil fungere som ”infofelt” med vigtige in informationer til brugerne af hjemmesiden.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.