Støt os i kampen

Støt os
Ny web-side til de unge
d. 17 marts 2011

ATTAK har fået en ny, flot hjemmeside, som gør det sjovere for unge medlemmer at være online

Du kan gå på ATTAKs hjemmeside alle steder.

Af Mathilde Louise Brejner

Den har været undervejs længe, men nu kan vi endelig lancere den nye side for de unge medlemmer. Siden er primært for de unge, men der kommer til at lægge en masse spændende artikler og blogindlæg online, som også er aktuelle for dig, der har rundet de 40 somre.

Siden findes på:
www.scleroseforeningen.dk/ATTAK
Eller bare:
www.attak.dk

Smart design
Den nye hjemmeside er bygget op, så man let og hurtigt kan overskue, hvad der sker på siden. Du kan både se nyheder og aktiviteter på ATTAK.dk, som henvender sig til vore medlemmer under 40.

Mød Lene og andre medlemmer under 40
I denne uge kan du møde Lene, som synes, det er et problem, at hun og hendes mand er økonomisk afhængige af hinanden. Det er de, fordi hun er førtidspensionist, og de vælger at bo sammen. Der er mange andre par i samme situation. Hvis du kender problematikken, kan du blande dig i debatten på ATTAKs hjemmeside. www.attak.dk

Har du noget på hjerte?
Vi, der laver artikler til ATTAK, vil meget gerne høre, hvad du, der er medlem og under 40 år, har på hjerte. Har du tænkt på noget, som du ikke synes fungerer optimalt, når hverdagen skal hænge sammen? Har du gode råd, tips eller idéer, som du gerne vil dele med os og de andre i ATTAK? Send os en e-mail med dine tanker, og så kan det være, vi kontakter dig.

Du kan sende en mail på adressen  mlb@scleroseforeningen.dk  eller følge os på Facebook under ATTAks gruppe.

Velkommen på ATTAKS nye hjemmeside. Vi glæder os til at se og høre dig.