Støt os i kampen

DKK
DKK
Støt os
Ny liste over fysioterapeuter på Scleroseforeningens hjemmeside
d. 29 februar 2016

Nu kan du finde en liste over fysioterapeuter med forstand på sclerose på Scleroseforeningens hjemmeside

Skal du i behandling hos en fysioterapeut? Vil du være sikker på at din fysioterapeut har forstand på sclerose? Nu kan du se en liste over fysioterapeuter med særlig viden om sclerose på foreningens hjemmeside. Fysioterapeuterne på listen har alle deltaget i et kursus om fysioterapi til sclerosepatienter på Sclerosehospitalet i Haslev.
Kurset tilbydes løbende i et samarbejde mellem Danske Fysioterapeuter og Sclerosehospitalerne. Listen opdateres efter hvert afholdt kursus og vil derfor blive udvidet med tiden.
Se listen her