Ny krimi fra produktiv forfatter med sclerose

4. marts 2011
Fredag den 11. marts udkommer ”Forvandlingens lyn”, der er en kriminalroman af Poul Riber Schacksen, der har haft sclerose i 30 år

Karl er kontorist og lever et stille liv sammen med sin kone i et mindre bysamfund.
Han har altid taget dagene, som de kommer, uden at tænke videre over det – indtil den dag, han bogstaveligt talt bliver ramt af lynet. Nærdødsoplevelsen rusker op i ham og giver ham fornyet appetit på livet, og han kaster sig ud i en række projekter – blandt andet forsøger han at opklare mysteriet om de voldsomme drab af nabolagets hunde og et røveri i den lokale bank.

Det er setup'et i Poul Schacksens nye bog. Poul Schacksen fik for mere end 30 år siden Sclerose og har siden været en meget produktiv forfatter. Han har skrevet flere børnebøger, krimier og en masse andet.

I den nye kriminalroman kan du følge Karl, og det er en historie lige så meget om personlig udvikling som om opklaringen af forbrydelser i lokalsamfundet. Det er en historie om, hvor vigtigt det er at gribe de muligheder, der byder sig – om at turde tage springet for måske at lande på rette hylde.

Læs artikel om Poul Schacksen her:

Find ud af mere om Poul Schacksen:

På hans hjemmeside kan du læse om hans mange bøger, du kan læse en masse artikler, han har skrevet – og du kan læse mere om forfatteren. På hjemmesiden er der også en mailadresse, som kan bruges til at stille spørgsmål til forfatteren.

Bogen kan købes her:

Forlaget mellemgaard www.mellemgaard.dk

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.