Støt os i kampen

DKK
DKK
Støt os
Nu kan du se webcast om progressiv sclerose i ro og mag
d. 17 marts 2015

Onsdag d. 4 marts var der mulighed for LIVE at følge en webcast fra Boston, USA, hvor førende forskere giver opdatering på forskning i progressiv sclerose. Nu kan det se det hele optaget

Emnet for sendingen var progressiv sclerose og status på forskningen, som den ser ud i dag. Det var den amerikanske scleroseforening, der var vært for webcasten, der hed ”Find løsninger på progressiv sclerose”. Til webcast'en samledes et panel af eksperter, der gav opdateringer på Progressive MS Alliance's arbejde og forskningen i progressiv sclerose. Det er på onsdag kl. 19 dansk tid. For god ordnes skyld skal du vide, at det foregår på engelsk. Moderator var Kate Milliken, der selv har haft sclerose siden 2006. Panelet bestod af Dr. Alan Thompson, University College London Faculty of Brain Sciences, UK  og Dr. Timothy Coetzee, Chief Advocacy, Services and Research Officer for the National MS Society.

Var du ikke online d. 4. marts for at se den, kan du se den nu i stedet.

Den varer 56 minutter - og bemærk: det hele foregår på engelsk.

Du kan se hele webcasten her