Støt os i kampen

DKK
DKK
Støt os
MSIF har brug for din hjælp
d. 2 februar 2010

MSIF vil gerne høre om dine erfaringer med sclerose og beskæftigelse. Spørgsmålene tager under 5 minutter at svare på og vil indgå i en international undersøgelse om MS’ indflydelse på den globale økonomi.

Af Kira Madsen, journalist.

World MS Day den 26. maj 2010 sætter i år fokus på beskæftigelse. I den sammenhæng er den internationale MS sammenslutning MSIF (The Multiple Sclerosis Federation) i gang med en international undersøgelse, som skal vise, hvordan MS påvirker beskæftigelsen og den globale økonomi.  Tidlig pension, hospitalsindlæggelser og symptombehandling er blandt andre forhold, som har afgørende indflydelse.

I den anledning har MSIF brug for din hjælp.  De vil gerne høre om dine erfaringer med MS og beskæftigelse, hvis du, eller én du kender, er ramt af sclerose.

Spørgsmålene er på engelsk og tager mindre end 5 minutter at svare på. Du kan deltage i undersøgelsen her :  http://www.surveymonkey.com/s/79FDWYG

Resultaterne af undersøgelsen offentliggøres på World MS Day 2010, som i år falder den 26. maj.