MS WALK AND TALK åben for tilmelding

12. juni 2012
Søndag den 9. september er der MS WALK AND TALK i Valbyparken. Tilmeldingen er netop åbnet.
Thumbnail

Det hedder godt nok et WALK AND TALK-arrangement, men hvad enten du sidder i barnevogn, på el-crosser eller i kørestol, har du mulighed for at deltage i en hyggelig dag, når Scleroseforeningen søndag den 9. september 2012 holder MS WALK AND TALK i Valbyparken. Samtidig støtter du en god sag, da overskuddet fra arrangementet går til Scleroseforeningens arbejde.

Der er ruter i varierende længde, så alle kan være med, og der er også tænkt på underlaget, så ganghjælpemidler ikke er en hindring.

Du kan se de tre forskellige ruter her

Det koster 125 kroner for voksne og 50 kroner for børn i alderen 4-15 år at deltage, hvis man tilmelder sig inden den 15. juli. Efter den 15. juli stiger priserne til henholdsvis 150 og 60 kroner.

Alle deltagere modtager en MS WALK AND TALK t-shirt og forfriskninger til gåturen. Børn er mere end velkomne til at deltage, og der vil blandt andet være underholdning med Ballonklovnen Bobo efter gåturen. Børn til og med 3 år deltager gratis og modtager ikke en t-shirt.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.