Majkoncert byder på showtime med Pernille Højmark

6. maj 2011
Bred vifte af kunstnere optræder, når Scleroseforeningens lokalafdeling for KBH/Frederiksberg slår dørene op i Rødovre d. 14. maj

Der er dømt "Showtime" i Rødovre.
Oplev blandt andre Pernille Højmark med hendes onewomanshow, når årets Majkoncert ruller ind over Rødovre den 14.maj 2011.
Det er Scleroseforeningens lokalafdeling for København/Frederiksberg, der i samarbejde med Rødovre afd.  står for arrangementet. Overskuddet fra koncerten går ubeskåret til forskning i sclerose og ny medicin til behandling af sygdommen. Alle hjælpere arbejder gratis, præmierne er sponseret, og musikerne får kun deres kørsel betalt.

Store navne på plakaten

Det er en bred vifte af kunstnere, der optræder den 14. maj i Viften i Rødovre. Udover Pernille Højmark kan du opleve Tobias band og Lenon Tribute med flere, der får det til at swinge a la den bedste 60er og 70er rock/pop, mens The Grand Beat er glad jazz.

Der vil være auktion af sportstrøjer fra FCK, BIF og Rødovres Mighty Bulls ishockey med spillernes autografer på - solgt til højstbydende. Der er amerikansk lotteri med sponserede gaver. En af Danmarks mest kreative kokke tryller med clubsandwich, og der er selvfølgelig fadøl, vand med mere til at slukke tørsten med.

Du får en dejlig eftermiddag/aften med familien og samtidig støtter du en god sag.

Hvor og hvornår:

Sæt kryds i kalenderen 14. maj, hvor Majkoncerten 2011 løber af staben på Viften. Rødovre Parkvej 130 i Rødovre
Dørene åbnes klokken 17.00. Musikken starter klokken 18.00. Prisen er 150 kr. plus gebyr. Billetterne kan købes via billetnet. Det er muligt ved et mindstekøb på 6 billetter at bestille et bord.
Det gøres på tlf. 24 65 48 54.

www.billetnet.dk

Hvem:

Koncerten arrangeres af Scleroseforeningens lokalafd. for Kbh./Frb. i samarbejde med Rødovre lokalafd., som et fundraisingarragement.

Musikere:

( Rækkefølgen er ikke endelig ) Pernille Højmarks onewomanshow, Tobias band, Lenon tribute, The grand beat og. The grand beat er glad jazz, fællesnævneren for de andre er 60er og 70er rock/pop.

Program:

17.00 åbner dørene. Amerikansk lotteri, salgsbod med bl.a. smykker og bandting åbner og selvfølgelig salg af fadøl,kaffe m.m. samt salg af lækre hjemmelavede clubsandwiches.

Lotteri: Der vil blive afholdt auktion på trøjer med spillernes autografer fra fodboldklubberne FCK og BIF samt Rødovre Mighty bulls ishockey. Blandt andre Danmarks Naturfredningsforening udlover flotte værker om naturen.

Køb billet på www.billetnet.dk

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.