Støt os i kampen

DKK
DKK
Støt os
Lauritz.com støtter cykelnerven og forskning i sclerose

På lauritz.com kan du indtil på onsdag den 24. juni byde på lænestole, gavekort og foredrag. Lauritz.com donerer både køber- og sælgersalær til Scleroseforeningen

Kunne du bruge en ny flot lænestol til tv-hyggen, eller mangler du underholdning til den næste store fødselsdag eller firmafest, så kig ind på lauritz.com. Her kan du byde på ting som ølsmagning, kunst, stand-up og foredrag, fodboldtræning eller cykeltur med én af Cykelnervens deltagere, nemlig tidligere professionelle fodboldspiller Thomas Helveg. Også sanger og skuespiller Stig Rossen cykler med Cykelnerven i Alperne, og derudover stiller han op for sagen og udbyder foredraget  'Livet skal ikke leves på autopilot'.

Det er Team Fyn i Scleroseforeningens cykelevent Cykelnerven, der har stablet auktionen på benene. Alle hammerslag, inkl. salærer og gebyrer, går ubeskåret til Scleroseforeningen og forskning i sclerose.

Auktionen løber til og med onsdag den 24. juni.

Byd her på lauritz.com