Løgsuppe

17. juli 2015
Løgsuppe er nemt, hurtigt at lave og smagen har en fantastisk sødme, der passer perfekt til en kold søndag eftermiddag efter en lang gåtur.
Thumbnail Ingredienser:4 alm. løg4 rødløg4 fed hvidløg4 spsk olivenolie1 porrer1 liter vand1 grøntsagsboullionterning Fremgangsmåde:· Fjern skrællen fra alle løgene og vask porren godt. · Skær løg, rødløg, porrer og hvidløg i store tern og kom det i en minihakker/foodprocessor og hak det fint.· Hæld 4 spsk. olivenolie i en stor gryde og svits det hele heri i ca. 5 minutter ved middel varme.· Når løgene er blevet blanke, hældes 1 liter vand og 1 bouillionterning i gryden, og så skal det stå og simre under låg i 20 minutter. Smag til med ca. 1-2 tsk. salt og lidt peber. Velbekomme! Opskriften bringes i samarbejde med MS, KOST & LIVSSTIL. Se mere på www.mskost.dk eller www.facebook.com/mskostoglivsstil. Kogebøgerne kan købes på www.scleroseforeningen.dk/shop. Fotos og opskrifter af Kasper Vestergaard

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.