Kom til håndbold med Scleroseforeningen

11. december 2012
Scleroseforeningens ambassadør Lars Jørgensen har skaffet billetter til KIF Kolding Københavns kamp mod SønderjyskE. Læs her, hvordan du får fat i dem.
Thumbnail

Der er lagt op til et brag af en fest, når KIF Kolding København indtager TREFOR Arena Brøndby onsdag d. 12. december kl. 20.00.

Til kampen vil der være aktivitets-zone før kampen, kæmpe lys- og lydshow, underholdning i pausen og efterfølgende autografskrivning, hvor du har mulighed for at opleve stjerner som Joachim Boldsen, Kasper Hvidt, Lars Jørgensen, Bo Spellerberg, Lasse Boesen og Kim Andersson på tætteste hold.

Scleroseforeningen har gennem ambassadør Lars Jørgensen sikret sig et begrænset antal billetter til den kommende kamp, og du kan nu hente to billetter uden beregning og derudover tilkøbe yderligere billetter med 50 % rabat, så du har mulighed for at tage familien eller vennerne med til håndbold. Tilbuddet gælder efter først-til-mølle princippet.

Tilbuddet gælder kampen Onsdag den 12. december kl. 20:00. KIF Kolding København vs. SønderjyskE. Dørene åbner kl. 18.

Tryk på "køb billetter", vælg kamp og derefter billettypen "invitation", for at benytte dine to invitations-billetter og vælg derefter voksen/barn/pensionist for eventuelle tilkøb. Rabatten fratrækkes i slutningen af købsprocessen og alle tilkøbspriser er + billetlugens.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.