Kom til forskningskonference om sclerose den 9. marts

2. februar 2016
Scleroseforeningen har 40 gratis pladser til sine medlemmer til en spændende konference om dansk scleroseforskning på Scandic Hotel i København.
Thumbnail Dansk Selskab for Forskning i Multipel Sklerose (DAREMUS) holder for andet år i træk nationalt forskningsmøde om sclerose i København. Det foregår den 9. marts 2016 kl. 10.00 til 17.00 på Scandic Hotel, Vester Søgade 6, 1601 København V. På mødet vil de nyeste resultater inden for dansk forskning i MS blive præsenteret. DAREMUS-prisen på 75.000 kroner vil blive uddelt, og Scleroseforeningen vil gå i dialog med deres medlemmer om, hvad de drømmer om, at forskerne vil tage fat på i de kommende år.  Konferencen er arrangeret af DAREMUS og Dansk Multipel Sclerose Center på Riget i samarbejde med Scleroseforeningen.

Arrangementet er gratis, men der er begrænsede pladser, som derfor gives efter ”først til mølle”-princippet til Scleroseforeningens medlemmer.

For at tilmelde dig konferencen skal du kontakte Scleroseforeningen på 36 46 36 46 eller på mail: info@scleroseforeningen.dk senest d. 16 februar 2016.
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.