Kognitivt møde i Næstved

28. januar 2010
Selv om interessen er stor, og mange allerede har tilmeldt sig, så er det stadig muligt at tilmelde sig Scleroseforeningens temamøde i Næstved mandag den 8. februar om kognitive problemer.

Mødet, der holdes i Næstved Hallerne, Rolighedsvej 20 i Næstved, indledes kl. 16.30, hvor der er bydes på en kop kaffe. Arrangementet slutter kl. 20 og undervejs serveres sandwiches og øl og vand.

Temamødet byder på fire meget kompetente indlægsholdere. Overlæge Finn Boesen fra Sclerosecentret i Haslev taler først om den sygdomsmæssige baggrund for kognitive problemer. Neuropsykolog Agnete Jønsson, Rigshospitalet, har et indlæg om kognitive problemer i relation til sclerose, mens neuropsykolog Mette Ellermann giver gode råd om at leve med kognitive problemer. Endelig taler ledende psykolog Bente Østerberg fra Scleroseforeningen om den psykologiske side af sagen, når vi taler om kognitive problemer.

Stor tilslutning

Mødet i Næstved er det fjerde regionale temamøde om kognitive problemer, der har Biogen Idec som sponsor. Tilslutningen har overalt været meget stor til disse møder, og vil man være med ved mødet i Næstved, er det nødvendigt at tilmelde sig på mailadressen info@scleroseforeningen.dk eller til foreningens sekretariat på tlf. 3646 3646.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.