Køb billet til Scleroseforeningens jubilæumsfest

30. august 2007
Benyt en sjælden lejlighed til at høre den spanske tenor José Carreras synge, når han gæster Danmark sidst i april
Thumbnail

Af Line S. Riis

På opfordring fra mange medlemmer åbner Scleroseforeningen nu for salg af et begrænset antal billetter til foreningens store 50 års jubilæumsfest søndag den 29. april i Falconer Salen i København.

Her optræder den spanske tenor José Carreras i en time akkompagneret af Nuovo Quartetto Italiano, mens Eskær Trio står for den øvrige ledsagende underholdning. På programmet er også skuespilleren Mille Dinesen, som fremfører en prolog, samt en kortfilm og nogle få korte taler af foreningens præsident, formand og direktør. Blandt de 650 gæster vil være foreningens protektor Dronning Margrethe samt medlemmer af regeringen og Folketinget.

Det begrænsede antal billetter sættes til salg for kostprisen på 2.000 kr. stk. efter først-til-mølle-princippet.

Jubilæumsfesten begynder kl. 16 med underholdning, og der er middag kl. 18.30 ved fornemt smykkede 12-personers borde. Festmenuen består af:

• Laksetatar på gitter af grønne asparges toppet m. creme bon jour og lakserogn
  • Dijonstegt oksefilet m. krydderurter, hertil sæsonens grøntsager og pommes royal
  • Chokoladetrøffel m. eksotiske frugter og myntesorbet
  • Vine ad libitum under middagen: Lonsdale Ridge, Chardonnay, Australien 2005, og Carmen Reserve, Chile 2003
  • Kaffe/te serveres til desserten samt før programstart. I pausen serveres en forfriskning

Påklædning: Jakkesæt/mørkt tøj. Fri garderobe.

Billetterne kan bestilles hos Susanne Wind-Bauer på e-mail swb@scleroseforeningen.dk senest søndag den 15. april.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.