Støt os i kampen

DKK
Støt os
Hvem samler du ind for den 10. september

Igen i år går Scleroseforeningen og Gigtforeningen sammen om en fælles husstandsindsamling i Region Hovedstaden og Region Midtjylland. Vi har brug for dig som indsamler for at gøre indsamlingen til en succes og samle flest mulige penge ind til forskning i sclerose og gigt. Derfor spørger vi: ”Hvem samler du ind for den 10. september?

Er du til smil, samvær og et fantastisk fællesskab, hvor vi alle går tur for en verden uden sclerose og gigt, så meld dig som indsamler og stå op til den fælles husstandsindsamling som pårørende eller ven til et menneske med sclerose.

Måske står du også op for dig selv – vi glæder os til at se jer alle til en god søndag. Sidste år var vejret fantastisk og veninder havde en hyggelig dag, børn og forældre gik en rute hånd i hånd, og vi så smil alle vegne.

Vil du være en del af fællesskabet og samtidig give en hånd, hvor der er brug for mange hænder, så meld dig som indsamler her: vistaaropforhinanden.dk.
Vi har allerede bestilt en flot vejrudsigt igen til dette års indsamling den 10. september!