Støt os i kampen
for et bedre liv

I kampen mod sclerose, udgør offentlig støtte kun 4% af vores udgifter. Din donation er afgørende!
DKK
DKK
Støt os
Hvad synes du om MagaSinet?
d. 15 februar 2011

Analyseinstituttet Norstat A/S spørger 500 medlemmer om deres syn på Scleroseforeningens medlemsblad

I disse dage lander Scleroseforeningens medlemsblad MagaSinet i postkasserne hos medlemmerne. Når der lige har været tid til at bladre det igennem og læse artiklerne, ringes ca. 500 af foreningens medlemmer op af analyseinstituttet Norstat A/S, der meget gerne vil stille spørgsmål om MagaSinet og aktivitetskalenderne i ca. 10 minutter.

Spørgsmålene handler om, hvor længe medlemmerne bruger på at læse MagaSinet, hvilke emner, de finder mest interessante, hvad de synes om layout, tonen osv. i MagaSinet. Desuden spørges de om brugen af aktivitetskalenderne, der sendes ud sammen med MagaSinet.

Svarene og konklusionerne på undersøgelsen skal bruges til at målrette MagaSinet og kalenderne til modtagernes ønsker.

Scleroseforeningen håber på medlemmernes velvilje til at deltage, hvis de ringes op.