Hold din næste ferie i handicapvenligt sommerhus ved Roskilde Fjord

17. december 2013
Medlemmer af Scleroseforeningen kan gratis låne handicapvenligt sommerhus af Odd Fellow Ordenen, Søsterloge nr. 5, Dr. Margrethe Roskilde.
Sommerhuset er beliggende i Gershøj ved Roskilde Fjord. Det udlånes fra lørdag den 12. april 2014 til og med uge 42 i oktober. Det er kun muligt at låne sommerhuset en hel uge ad gangen. For at komme i betragtning skal du indsende din ansøgning senest fredag den 21. februar 2014. Ansøgningen skal indeholde oplysninger om:
  • Hvilken uge huset ønskes
  • Ansøgerens navn og adresse
  • Ansøgerens telefonnummer
Ansøgningen må gerne indeholde ønske om alternative uger i prioriteret rækkefølge. Forældre med børn får fortrinsret i skolernes sommer- og efterårsferie. Ansøgning fra private skal indeholde oplysninger om handicappets art samt boligforhold. Ansøgningen skal være vedlagt frankeret A5 svarkuvert, dog besvares ansøgninger indsendt pr. mail også pr. mail. Samtlige ansøgere vil senest fredag den 21. marts 2014 modtage besked om, hvorvidt de har fået bevilget en uge eller ikke har kunnet bevilges en uge. Ansøgning bedes fremsendt til: MARGRETHEHUSET v/Mona SørensenBogøvej 2, Vor Frue4000 RoskildeTlf.: 46 36 11 17 Mobil: 40 10 29 97E-mail: mona@bogoevej2.dk Se billeder af sommerhuset her.
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.