Gå til hovedindhold

Halvvejs på ScleroseTour 12

20. september 2012
Kort fortalt
ScleroseTour 12 fremhæver hver dag de gode eksempler – men også forbedringspotentialet.

ScleroseTour 12 er en glad kampagne, som ikke uddeler sure smileys. Vi roser de butikker, vi kan komme ind i og håber, at de vil være et godt eksempel for de ikke-tilgængelige butikker.

Men hver dag, når eventen i en by er slut, mødes holdet med cityforeninger og repræsentanter fra kommunen for at overrække dem et diplom til netop deres by.

Og selvom byens repræsentanter hver dag får ros for de mange butikker, man kan trille lige ind i, så sørger Jens Holst, som er talsmand for ScleroseTour 12, også for altid at gøre dem opmærksom på deres forbedringspotentiale.

Jens Holst er ikke helt tilfreds, før tourholdet støder på en by, hvor man kan komme ind i 95 procent af butikkerne. Det er hans budskab til cityforeningerne rundt i landets byer.

Se videoklippet her og hør, hvorfor Jens Holst har så høje forventninger

 

Der er ingen kommentar endnu

Tilføj kommentar

Dit navn

Ren tekst

  • Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
Vær opmærksom på at din kommentar er offentlig.