Hårdt arbejde med velgørenhed

27. september 2013
Laila Rohde Mortensen er i gang på mange fronter for at markedsføre velgørenhedsmiddagen med de kendte den 23. oktober i Helsingør
Thumbnail

Scleroseforeningen kommer langt i kraft af sine mange hundrede frivillige, der ligger et hav af timer i foreningsarbejdet. En af dem, der slider hårdest for tiden er formanden for lokalafdelingen Nordsjælland Øst, Laila Rohde Mortensen. Hun har taget initiativet til en velgørenhedsmiddag med kendte danskere på Hotel Marienlyst i Helsingør den 23. oktober. Og det er i høj grad Laila selv, som klarer det omfattende arbejde med planlægning og forberedelse.

Festlig aften

Ideen med arrangementet er, at du får en festlig aften med god mad, lodtrækning om en lang række gaver, auktion, masser af underholdning og dans, samtidig med at du får mulighed for at sidde til bords med en kendt dansker, som du synes kunne være spændende at lære at kende. Overskuddet fra arrangementet går udelukkende til forskning i progressiv sclerose.

20 kendte er med

Laila tog i første omgang fat i en lang række kendte danskere, og det lykkedes hende at få 20 kendte og populære danskere til at stille op. Herefter drejede det sig så om at skaffe sponsorer og få markedsført arrangementet. Det lykkedes også at få sponsoreret mange gaver til lodtrækning og auktion, ligesom arrangementet er blevet godt omtalt flere steder. Men endnu er der ledige pladser omkring bordene, så du har stadig en chance.

De tre i top

Laila fortæller, at det foreløbig er Ulf Pilgaard, Lisbet Dahl og Pia Kjærsgaard, som er blandt de foretrukne bordfæller. Du har dog stadig frit valg af bordfælle, hvis du vil med til en festlig aften i Helsingør.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.