Støt os i kampen

Støt os
Genoptræning i Spanien
d. 24 maj 2012

Nyt tilbud til mennesker med sclerose. Det er muligt at få vederlagsfri fysioterapi selv om det foregår i Spanien

Virksomheden Vita Sana kommer nu på banen med et specifikt tilbud til mennesker med sclerose om intensiv genoptræning og fysioterapi. Det foregår ved Solkysten i Spanien, nærmere bestemt på resortet Solandalusi i nærheden af Malaga. Fysioterapi hos Vita Sana indgår i den almindelige ordning med vederlagsfri fysioterapi, men rejsen til Spanien sker for egen regning.
Deltagerne gennemgår et intensivt træningsprogram over 10 dage, og det er udelukkende mennesker med sclerose, der samles på de enkelte hold.

Resortet Solandalusi, hvor deltagerne bor og får behandling, omfatter et areal på 150.000 kvadratmeter med have, sø, udendørs swimmingpool, stort fitnesscenter og en række sportsfaciliteter. Her er også læge, købmand, restaurant og andre servicefaciliteter.

Vita Sana tilbyder også ophold til pårørende og hjælpere.

Du kan læse mere om genoptræningstilbuddet her