Forsikrede i PensionDanmark får gratis medlemskab

22. oktober 2010
PensionDanmarks medlemmer får tilbudt et års gratis medlemskab af Scleroseforeningen, hvis de får sclerose.

Af Kira Madsen

Scleroseforeningen har indgået et samarbejde med PensionDanmark, der betyder, at mennesker, der er forsikret mod kritisk sygdom i PensionDanmark, får tilbudt et års gratis medlemskab af Scleroseforeningen, hvis de får sclerose.
Ifølge Lisbet Gamborg Nielsen, der er konsulent i PensionDanmark, er omkring halvdelen af dem, der får tilbudt medlemskab, ikke kendte i foreningen i forvejen.
”For os betyder det, at vi kan tilbyde vores medlemmer, der får sclerose, god rådgivning og vejledning i en svær situation, og at de kan få lov til at leve et så godt liv som muligt,” siger hun.

Nem kontakt

Vicedirektør i Scleroseforeningen Torben Damsgaard er glad for samarbejdet.
”Vi synes, det er en god idé, fordi den, som får sclerose og er forsikret hos PensionDanmark, bliver gjort opmærksom på, at der er noget, der hedder Scleroseforeningen. Her er meget hjælp at hente, blandt andet fra vores rådgivere, og det bliver måske nemmere at tage kontakt til os, hvis det kommer ad den vej,” siger han.
Efter et års frit medlemskab er det frivilligt, om man vil fortsætte medlemskabet.

Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.