Flot overskud på Rap om Kap

16. december 2011
9 lokalafdelingers Rap om Kap arrangementer gav i gennemsnit 62.012 kroner i overskud

558.111 kroner.
Så meget svømmede de små gule plastikænder hjem til sclerosearbejdet i 2011. Det flotte resultat kommer fra i alt 9 lokalafdelingers Rap om Kap arrangementer, og det er en stigning på ca. 40.000 kroner i forhold til 2010. Også den gennemsnitlige overskud fra arrangementerne er steget, nemlig fra 51.920 kr. i gennemsnit pr. arrangement i 2010 til 62.012 kroner i 2011.

Rap-veteranerne fra Odense var igen i 2011 topscorere med hensyn til overskud. Deres traditionsrige Rap om Kap ved Odense Å gav i år 100.203 kroner i overskud. Scleroseforeningen begyndte med Rap om Kap i Odense i 1998, og de senere år har udviklingen af den sjove event virkelig taget fart.

To lokalafdelinger, som kun for anden gang arrangerede Rap om Kap, nemlig Randers og Kolding, blev årets højdespringere med hensyn til overskud: Randers gik fra et overskud på 37.725 kroner i 2010 til 71.147 kroner i år, mens Kolding gik fra 57.546 i 2009 til 89.751 kr. i år.
Der er ingen kommentar endnu

Dit navn

Ren tekst

• Ingen HTML-tags tilladt.
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.